mandag den 20. juni 2011

Første indlæg

Nøj, så er jeg i gang med at blogge. Hmm, må vel hellere starte ud med at fortælle lidt om mig selv og hvad jeg indtil videre regner med at bruge denne blog til. :)
Så here goes...
Jeg er vel en rimelig almindelig pige, sådan lidt kedelig :P, men vil da gerne tro at jeg også har noget at byde på, som alle andre :). Kan godt lide at bruge mine hænder og være kreativ, samt være i et køkken, men det er ikke alt der bliver lige vellykket... Hehe, hvilket nok er meget normalt.
Regner med at min blog bliver en blandet landhandel, nok primært lidt om min dag eller et projekt jeg enten er i gang med eller netop afsluttet, men har måske en tendens til at vrøvle lidt, så ingen garanti for at man bliver klogere af at læse med :P
Ja, så vil jeg slutte mit første indlæg og så håber jeg ikke du er blevet skræmt helt væk :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar