lørdag den 25. juni 2011

Snart 18 års

Ja, det er altså ikke min 18 års fødselsdag, der nærmer sig, men derimod min brors :P Hos os er det tradition at hele familien inviteres til børnefødselsdage til vi fylder 18, så derfor er den sidste altid lidt mere speciel. I år har min bror derfor bestemt at han da vil have brunch om formiddagen med mine forældre og mig, samt familien på besøg til mexicansk fiesta om aftenen. Bare et lille "problem"; det er nemlig mig, der skal stå for både brunch, mad og kager til desserten :P
Indtil videre står menuen ihvertfald på pandekager og tacoskaller med forskelligt kødfyld, noget salsa, guacamole  og tacochips, salat, kogte majskolber og ris, så det virker overskueligt nok :D Så er der så bare lige nogle pandekager, boller, brunsviger, pølser, æg og bacon, som også skal laves om morgenen :P Samt selvfølgelig alle kagerne, hvor nogle heldigvis kan laves dagen før....
Meen, det er heldigvis først i næste weekend, så inden da skal jeg have testet vores ismaskine for første gang, for at se om der også skal være lidt hjemmelavet is :)

Idag står den på afslapning, gaveindkøb til min bror (er helt på bar bund...) og besøg af min skønne kæreste i aften. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar