tirsdag den 12. juli 2011

18 års fødselsdag

Som skrevet tidligere, holdt vi mexicansk fiesta med masser af bagværk til min brors fødselsdag, og nu har jeg endelig fået overført billederne af noget af bagværket til min computer, blot for at opdage at de ikke var blevet særlig gode. :(
Er ikke specielt god til at få det til at se "rigtigt" ud, når jeg bager, men det meste blev nu spist alligevel. :)
Kan afsløre at den absolutte favorit var skildpaddelagkagen, som blev lavet af lagkagebunde hvorimellem der var kagecreme med knuste chokoladeskildpadder i, men også chokoladekagen, som jeg havde bagt blev et hit. Der havde jeg set opskriften HER, og den gjorde lykke. :)

Sådan så bordet ud, da gæsterne ankom og senere på aften var det dækket med masser! af bagværk :)

Alt i alt en vellykket aften, med aaaalt for meget mad :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar