torsdag den 21. juli 2011

Øv så.

Troede lige at sommeren nu var kommet ordentligt i gang med den dejlige og varme solskinsdag vi havde i går, men næh nej, i dag er det igen gråt og lidt trist i vejret. Øv øv. :P glæder mig efterhånden rigtig meget til turen går til Egypten, hvor der forhåbentlig er noget mere sol og varme :D
Overvejer lidt om man skulle lave en kop varm kakao med vanilleis i og så ellers smække en god film på :) Eller måske bare snuppe en god bog og nyde at der ikke er noget jeg skal nå i dag.

2 kommentarer:

  1. Uh, lyder ellers godt med kakao med is! :)

    Jamen så vil jeg glæde mig til at læse Hår(d) :D Har faktisk aldrig fået det gjort

    SvarSlet
  2. Mmm, det var et lyspunkt :D

    Du har ihvertfald noget at se frem til. :) Dog synes min kæreste at den er lidt for fjollet til hans smag :P

    SvarSlet