lørdag den 24. september 2011

Give away

Har haft snakket om mit eget held med giveaways, så nu vil jeg gerne afholde en lille én selv.
Der bliver en "børnepræmie" og en mere "voksen" kreativ præmie:
Først og fremmest "børnepræmien", nemlig et album til glansbilleder, nogle postkort og armbånd.

Et begyndersæt til scrapbooking, bestående af et tomt album og nogle forskellige ting at sætte i.

Hvis nogen har lyst til at være med, så er reglerne:
1 lod: Kommentar
1 lod: Fast læser
1 lod: link i siden af blog
Så alt i alt 3 lodder. - skriv hvor mange du vil deltage med.
Skriv gerne hvilken præmie, du gerne vil vinde. :)
Vinderen trækkes d. 1/11, hvor min sidste skriftlige eksamen begynder. 
Håber nogen har lyst til at være med :)

14 kommentarer:

  1. hej jeg vil gerne deltage med 2 lodder.. Jeg er ikke lige ved min egen pc så jeg kan desvære ikke linke... Men vil gerne deltage af lige vel med sådan en super præmie..

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 3 lodder :) På voksenpræmien. Kender ingen små piger, så det ville være ærligt, at sende den i min retning :)

    Jeg har to give away kørende, måske du kunne være heldig der :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med på 3 lodder ;-)
    http://likebree.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Skøn Give-away. Jeg vil gerne deltage med 3. lodder
    1. = kommentar
    2. = fast læser
    3. = link i min sidebar

    Mvh Mettejr.dk

    SvarSlet
  5. Super, hvor dejligt at i vil være med. :)

    SvarSlet
  6. Er med på 3 gode lodder :)
    Vil helst vinde voksen pakken.. :) Men den anden kan nu også bruges ;)

    SvarSlet
  7. 2 lodder her fra ;)
    Kommentar og link på bloggen :) (sidebaren)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med på 2 lodder og vil helst vinde voksen pakken :o)

    SvarSlet
  9. jeg smider 3 lodder ind i puljen. Vil helst vinde voksenpræmien, men jeg har også en datter der sikkert godt kunne få noget ud af den anden ;)

    SvarSlet
  10. Uh, det er dejligt at se i vil være med :)

    SvarSlet
  11. Also I sign up for these super candy.
    3 lodder
    I like kid pack :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Så er denne slut og vinderne offentliggøres i morgen tidlig, hvor jeg kan finde kablet til at føre billeddokumentation over ;)

    SvarSlet