torsdag den 24. november 2011

Julen nærmer sig

Uh, nu er det snart december og jul! :) Hvert år har jeg problemer med at finde ud af hvad jeg ønsker mig, især fordi jeg også skal finde på ønsker til min fødselsdag :P I år ønsker jeg mig dog en del fornuftige ting, såsom studiebøger, så det er ligesom på plads, men samtidig skal der dog være plads til de lidt mere sjove ting. Blandt andet ønsker jeg mig også et såkaldt Snug rug, som er et tæppe med ærmer. Jeg synes det er helt genialt, for er begyndt at fryse meget om aftenen, men det er ikke rigtig til at lave noget med et almindeligt tæppe på.

Derudover så ønsker jeg mig en del ting HERFRA, hvor man kan finde en masse små, sjove ting, eksempelvis et 3D puslespil, hvilket jeg også kan se det sjove i. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar